Hjemkaldelser og regninger

10.05.17
På grund af vores nye it-system vil du opleve ændringer i forhold til bl.a. hjemkaldelser og regninger.

Kære biblioteksbruger 
Biblioteket har skiftet IT-system, og i den forbindelse er der nogle ændringer i forhold til det gamle system, som er vigtige at vide:

Hjemkaldelser – fremover kun én
Hvis du glemmer at aflevere dit lånte materiale, modtager du en hjemkaldelse med krav om betaling af gebyr. Fremover vil du kun modtage denne ene hjemkaldelse, og får dermed ikke yderligere varsel. Gebyret vil som tidligere stige ved fortsat manglende aflevering
Det nuværende reglement er endnu ikke ajourført, men en opdatering er på vej.

Regninger til e-Boks
Fremover sendes regninger på gebyrer over 200 kr. og erstatninger til e-Boks.

Medbring reservationsnummer på afhentningssteder
Fremover skal du bruge dit reservationsnummer, når du skal finde dine materialer i Brugsen o.l. afhentningssteder. Reservationsnummeret står i den sms/mail eller i det brev, du har fået med posten.

Ændringerne er trådt i kraft. Har du spørgsmål, er du som altid meget velkommen til at kontakte os på biblioteket, via e-mail biblioteket@vardebib.dk eller tlf. 75 22 10 88

Venlig hilsen
Personalet på Varde Bibliotek og filialer